زندگی عاقلانه - روانشناسی

مطالب و موضوعات جذاب در مورد روانشناسی

زندگی عاقلانه - روانشناسی

مطالب و موضوعات جذاب در مورد روانشناسی

بایگانی

راه های بهتر زندگی کردن

دوشنبه, ۳ آبان ۱۴۰۰، ۰۳:۲۹ ب.ظ

 

هر شخصی دوست دارد زندگی بهتری داشته باشد چه از نظر مالی و مادی و چه اظ نظر روحی و آرامش درون همه ی دوست داریم زندگی بهتری داشته باشیم.

خوب اگر تصمیم دارید زندگی خودرا متحول کنید و بهتر شدن زندگی خودرا ببینید کافی اسـت این  چند مورد را حتماً بخوانید و اجرا کنید.

شک نکنید با کمی تمرین شـما از پس این کار بر می‌آیید و موفق خواهید شد زندگی بهتری کـه لیاقتش را دارید داشته باشید.

   

20 نکته برای بهتر شدن زندگی (راههای بهتر زندگی کردن)

 

 هر زمان که دل‌تان خواست به آنها بگویید دوست‌شان دارید

حتی اگر تعداد دفعات اِبراز علاقه‌ی شما به ۷۴۳ بار در روز برسد! به یاد داشته باشید که با کاربرد زیادی این کلمات محبت‌آمیز و در آغوش گرفتن و بوسیدن آنها کودکتان، لوس بار نخواهد آمد. این کار امکان ندارد.

1. برای بهتر زندگی کردن چیزهای جدید را امتحان کنید

تست کردن چیزهایی کـه پیش از این در موردشان زمینه یا تجربه ای نداشته اید، می‌تواند در التیام اعتماد بـه نفس و توانایی های‌ شـما اثر گذار باشد ودر نتیجه روز خوبی را برایتان رقم بزند. البته دو شرط وجوددارد: یکی این کـه از ریسک کردن نهراسید و دوم این کـه خاطرجمعی داشته باشید تلاش شـما ثمربخش خواهد بود.

 

2. برای بهتر زندگی کردن ترس از شکست را از خود دور کنید

شکست هم اگر خوردید، باور داشته باشید کـه نه آسمان بـه زمین آمده و نه زمین جای آسمان را گرفته. لطفا بـه جای این کـه راه بروید و آیه یاس بخوانید، کمی بنشینید و با آرامش فکر کنید کـه کجای کار اشتباه بوده اسـت. بـه شرطی می توانید از شکست ها استفاده کنید کـه ترس از شکست را از خود دور کنید. بـه عبارتی دیگر اگر از شکست بترسید، نمی‌توانید بیاموزید.

 

3. برای بهتر زندگی کردن نبض محیط اطراف را در دست بگیرید

محیط دور و برتان را آن طور کـه خود دوست دارید درست کنید. اجازه ندهید دیگران بر شـما مسلط شوند و شـما عضو حزب باد شوید و هر کجا آن ها رفتند و هر چه کردند شـما هم عینا تکرار کنید. نبض محیط اطراف اگر دستتان باشد، همه ی چیز بر وفق مرادتان خواهد بود.

 

4. برای بهتر زندگی کردن بلند مدت فکر کنید

افق دیدتان را بیشتر کنید. کمی دورترها را هم ببینید. در لحظه زندگی کنید اما نیم نگاهی هم بـه آینده ای کـه کمی دورتر اسـت داشته باشید. بـه طور کلی برای برنامه ریزی ها و انچه در سر دارید پلن های‌ بلند مدت درنظر بگیرید.

 

5. برای بهتر زندگی کردن زندگی را برای خود شاد و مفرح کنید

زندگی سخت اسـت اما می شود روزنه هایی هم برای شادی پیدا کرد کـه بـه اندازه کل ساعت های‌ سخت می ارزند و می‌توانند خستگی را از تنمان بیرون کنند و ما می‌توانیم یک زندگی بهتر را تجربه کرد! مثبت تر فکر کنید، تفریح را حتماً در برنامه روزانه خود قرار دهید. از رسیدن بـه خودتان هم غافل نشوید.

 

خودتان را هم دوست داشته باشید 

اگر میتوانید بچه‌ها رابا وجود شلوغی‌هایی کـه میکنند دوست داشته باشید؛ اگر میتوانید مادرتان را با وجود غرغرهایی کـه می کند دوست داشته باشید؛ اگر می توانید خواهر و برادرتان را بااینکه هیچ وقت بـه حرفتان گوش نمیدهد دوست داشته باشید؛ اگر میتوانید دوستتان را بااینکه فراموش میکند چیزهایی کـه قرض گرفته را پس بدهد دوست داشته باشید؛ دراین صورت می دانید چطور می توان آدم‌هایی کـه کامل نیستند را دوست داشت. پس مطمئناً میتوانید خودتان را هم دوست بداری 

20 نکته برای بهتر شدن زندگی (راههای بهتر زندگی کردن)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۰۳
زندگی عاقلانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی